הטבות – אזרחות רומנית


הרבה הטבות מגיעות עם אזרחות רומנית. ראשית, תקבלו מספר זיהוי אישי (PIN), שיאפשר לכם לנוע בחופשיות בתוך האיחוד האירופי. כל מסמכי המגורים הזמניים שלך יכללו את הקוד. יתר על כן, לעולם לא תצטרך להישבע שוב. אתה אפילו יכול להגיש בקשה לאזרחות כפולה בלי לבטל את האזרחות הראשונה שלך. ברגע שקיבלת אזרחות רומנית, אתה יכול להגיש בקשה לדרכון שתמיד רצית.

דרכון בעל ערך הוא אחד היתרונות הטובים ביותר בלהיות אזרח רומניה. אם נולדת בארץ, אתה יכול לקבל דרכון ששווה פי 40 מדרכון רומני. זוהי תועלת משמעותית, שכן לאיחוד האירופי יש חוקים נוקשים בנוגע לדרכונים. אתה צריך לספק את המסמכים האלה אם אתה רוצה לקבל את האזרחות שלך. אתה חייב להראות הוכחה ללידתך כדי להגיש בקשה לאזרחות במדינה אחרת באיחוד האירופי.

אם אתה חי ברומניה יותר מחמש שנים, אתה יכול להגיש בקשה לאזרחות רומנית. ברגע שאתה מתמחה שם לפחות חמש שנים, אתה יכול להקים חברה ולהרוויח פחות EUR1,000 בחודש. רק קומץ עורכי דין בארץ מיומנים בהשגת אשרות ליזמים. למרות ההיסטוריה הסוערת שלה, המדינה נעה בכיוון הנכון. גירעונות תקציביים ושיעורי מס מופחתים ופוליטיקאים מנסים לפנות לעסקים. זו גם ארץ מקבלת פנים לאמריקאים.

אם יש לך דרכון רומני, תוכל להגיש בקשה לאזרחות רומנית. כדי לעשות זאת, עליך למנות נוטריון בבוקרשט. אם אתה אזרח רומני שאיבד את האזרחות במדינה אחרת, תוכל להגיש בקשה לאזרחות רומנית דרך משרד הנוטריון. לאחר שתאושר בקשתך, יונפק לך דרכון קבוע שיאפשר לך לנסוע ברחבי האיחוד האירופי. אתה יכול גם להשתמש בדרכון הרומני שלך כדי להגיש בקשה לחברות באיחוד האירופי.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של אזרחות רומנית יתרונות הוא החופש לנסוע לכל מקום באיחוד האירופי. אתה יכול לחיות, לעבוד ולהשקיע בכל מדינות האיחוד האירופי. אתה יכול גם ללמוד ולעבוד באירופה מבלי לדרוש ויזה. האיחוד האירופי פתוח לכל הזרים. אתה יכול גם להגיש בקשה להפוך לתושב. בנוסף לכך, תוכל להגיש בקשה לדרכון של האיחוד האירופי על ־ ידי רכישת רכוש במדינה אחרת או עבודה במדינה אחרת. אם יש לך אישור מגורים רומני, אתה יכול לבקש ויזה רומנית.

זכויות האזרחות ברומניה כוללות דרכון שני. אם אתה חי ברומניה במשך זמן רב, אתה יכול בקלות לקבל דרכון רומני. לדרכון רומני יש יתרונות רבים אחרים. דרכון מאפשר לך לנסוע בחופשיות לכל מדינה. זהו אחד היתרונות הרבים בלהיות אזרח רומניה. עם זה, אתה יכול לקבל יותר הזדמנויות ממה שאתה יכול לדמיין.

עיקר היתרונות של האזרחות הרומנית הם הזכות לצאת לחו "ל ולחיות במדינה אחרת. הדרכון שלך יוכר ביותר מ-150 מדינות. זה יתרון עצום שאתה צריך לנצל. אם אתה כבר חי ברומניה לזמן מה, אתה יכול גם לקבל דרכון שני. אתה יכול לנסוע ליעדים שאתה בוחר. אתה יכול גם ליהנות מהיתרונות שבאים עם היותך אזרח רומניה.

אזרחות רומנית מקבילה לאזרחות אירופאית. בנוסף להיותך חלק מהאיחוד האירופי, תהיה לך גישה להשכלה מעולה. תוכל גם ליהנות מאיכות חיים גבוהה ומרמת חיים גבוהה יותר. יש כמה מגבלות לדרכון הזה. אתה לא יכול לנסוע לאיחוד האירופי בלי דרכון רומני. הדרכון של המדינה מוכר בלמעלה מ-150 מדינות, וזה יתרון עבורך ועבור ילדיך.

הדרכון הוא אחד היתרונות החשובים ביותר של אזרחות רומנית. אתה יכול לנסוע לכל מדינה באיחוד האירופי ללא הגבלות. זה גם יעניק לך זכויות בלעדיות. תוכל, למשל, לעבוד בכל מדינה באיחוד האירופי. אפשר אפילו להשקיע במדינות שמתפתחות במהירות. כל הממשלות הזרות יכירו בדרכון. דרכון רומני נדרש לטייל בתוך אירופה.