מהי הנדסאות חשמל? ואיזה עבודות מקבלים הנדסאיי חשמל?

הנדסאי חשמל

מהי הנדסאות חשמל? למה שאלך ללימודי הנדסאי חשמל? ואיזה עבודות מקבלים הנדסאיי חשמל? המשך לקרוא לקבלת תשובות. הנדסאות חשמל היא תחום המשתמש בחשמל, אלקטרוניקה ואלקטרומגנטיות ליצירת מכשירים ומערכות מסוגים שונים. אתה יכול למצוא יישומים רבים של הנדסאות חשמל בחיי היומיום. מאמר זה ייתן לך מושג כללי לגבי התחום ומה אתה יכול לעשות עם תואר בו. זה גם ייתן לך קצת תובנה על מה קריירה אתה יכול לצפות בתור הנדסאי חשמל.

מהי הנדסאות חשמל?

תחום הנדסאות החשמל מתוארך לסוף המאה התשע עשרה ועוסק בחקר חשמל, אלקטרוניקה ואלקטרומגנטיות. חשמל היה מקור קסם עבור אנשים רבים מאז המאה ה -17, כאשר ניסויים מוקדמים השתמשו בסוללות פרימיטיביות ובמטענים סטטיים להולכת חשמל. חוק האינדוקציה של מייקל פאראדיי קובע כי המתח במעגל פרופורציונלי לקצב השינוי של השדה המגנטי במעגל. גנרטורים חשמליים ומנועים מבוססים על עיקרון זה.

מבחינה היסטורית, הנדסאיי חשמל למדו במחלקות לפיזיקה בבתי ספר ובהמשך קיבלו תוכניות משלהם. בארצות הברית הוקמה המחלקה הראשונה להנדסאות חשמל באוניברסיטת מיזורי בשנת 1886. כיום, אוניברסיטאות ברחבי העולם מציעות תוכניות להנדסאות חשמל. בתחום יש סניפים רבים, וכל אלה יכולים להוביל לקריירה מתגמלת. בעולם המודרני של היום, הנדסאיי חשמל מעורבים במגוון של התקדמות טכנולוגית ומוצרים יומיומיים.

הנדסאיי חשמל לומדים אותות בתדרים הנעים בין אפס לאופטי, מפתחים מערכות לשימוש ומייצרים אותם. הם מתכננים ומפתחים ציוד חשמלי, כולל מנועים חשמליים, תאורה, חיווט ומערכות חשמל. הם גם עובדים עם אוטומציה של תהליכי הייצור וליצור מכשירים לשלוט ולהפיץ אנרגיה חשמלית. הנדסאיי חשמל יכולים לעבוד על מגוון רכיבים ומערכות, החל ממיקרו-שבבים זעירים ועד גנרטורים מסיביים של תחנות כוח. ישנן עבודות רבות זמינות עבור הנדסאיי חשמל, כולל תכנון וייצור של הסמארטפונים והמכוניות העדכניים ביותר.

למה אני צריך ללמוד הנדסאות חשמל?

תואר בהנדסאות חשמל יכול להוביל למגוון הזדמנויות ומשכורות משתלמות. בעוד משכורות עבור הנדסאיי חשמל להשתנות במידה רבה, הם בדרך כלל נופלים בטווח של שדות גזע אחרים. מדינות רבות מציעות תארים כאלה, כולל ארצות הברית, אוסטרליה וגרמניה. אם אתה שוקל קריירה בהנדסאות חשמל, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. תחום זה עוסק בעיקר בפיתוח מערכות ומכשירים חשמליים. הלומדים הנדסאות חשמל ילמדו כל דבר, החל מתורת המעגלים ועד ייצור חשמל.

תחום הנדסאות החשמל כולל תחומים שונים, כולל רובוטיקה, עיבוד אותות ומיקרואלקטרוניקה. אנשי מקצוע אלה משתמשים במומחיותם ובידע שלהם כדי לפתח מערכות חדשות ולהשתמש בהן. הם מאוד תכליתי, והנדסאיי חשמל רבים ממשיכים להיות יזמים. לחלקם יש אפילו סטארט-אפים משלהם. עם זאת, לא משנה באיזה תחום בוחר הנדסאי חשמל, יש ביקוש גבוה להנדסאיי חשמל. לכן, אם אתה שוקל תואר בהנדסאות חשמל, שקול נקודות אלה לפני שתתחיל בלימודים.

הנדסאיי חשמל הם פותרי בעיות יצירתיים. הם כל הזמן מחפשים דרכים חדשות כדי לשפר את התפוקות. למרות שהם הוגים שיטתיים, עדיין יש להם את הפס היצירתי להחיות את רעיונותיהם. זהו שילוב נהדר לבעלי רוח יזמית. לא חסרות הזדמנויות לסטודנטים שאוהבים פתרון בעיות ופתרון בעיות. תואר בהנדסאות חשמל יכול לעזור לך לממש את יעדי הקריירה שלך. ואם אתה מעוניין בקריירה בתעשיית החשמל, צפון מרכז קולג ' מציעה תוכניות רבות כדי להתאים לצרכים שלך.

איזה סוג של עבודות יכולים הנדסאיי חשמל לקבל?

כאשר אתה בוגר עם תואר בהנדסאות חשמל, אתה יכול לצפות לעבוד על מגוון רחב של פרויקטים שונים. סוגי הפרויקטים שאתה עשוי לעבוד עליהם יהיו תלויים במערך הכישורים הספציפי שלך, ואתה תהיה אחראי על תכנון מערכות רבות ושונות, כולל מערכות תאורה, תקשורת ואבטחה. הנדסאיי חשמל רבים יעבדו גם עם הנדסאיים מתחומים אחרים כדי לתאם את העיצובים שלהם. לכן, ישנן הזדמנויות רבות בתחום זה, אך סוג המשרה שתקבל יהיה תלוי ביעדים וביכולת שלך להצטיין.

תואר ראשון בהנדסאות חשמל הוא בדרך כלל הדרישה המינימלית להיות הנדסאי חשמל. הקורס כולל תיאוריה והנדסה מעשית. במהלך הלימודים תלמד על יישומים שונים של תארים בהנדסאות חשמל, כולל אחסון אנרגיה, מחשבים ורשתות תקשורת. אתה יכול גם להמשיך תואר שני או דוקטורט בהנדסאות חשמל, אשר ישפר את הסחירות שלך ולאפשר לך לנחות עמדות תשלום גבוה יותר.

אנשים רבים חושבים שרק הנדסאיי חשמל יכולים לתכנן מערכות אלקטרוניות. עם זאת, ישנן דרכים רבות אחרות ליצור מערכות חשמל. בתעשיית הרכב, למשל, תוכלו לעצב מכונית חשמלית חדשה. אתה יכול לעבוד כהנדסאי חשמל בצוות כדי להמציא מכונית חשמלית חדשה. לדוגמה, אתה יכול לעצב תחנת טעינה עבור מכונית חשמלית. מלבד זאת, אתה יכול לעבוד על פיתוח הסוללות כי כוח אלה מכוניות חדשות.